Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gouden tip gevraagd!

  • Tim

    Goede raad hoeft niet duur te zijn. Wie heeft er tips voor ons probleem: Wij zijn met een bouwplan al diverse keren bij de welstand geweest en elke keer is er wel wat. Het plan hebben we al tig keer aangepast, maar dat heeft tot nu toe weinig (lees niets) geholpen. We hebben van alles al aangeleverd tot en met kaarten met grondwaterstanden en kaarten met terrein hoogten (compleet met dwarsprofielen) aan toe. Inmiddels zijn we nu een jaar of vijf bezig en nog steeds zonder welstand goedkeuring! Ook hebben we al verschillende bureau's in de arm genomen. Het gaat voor de duidelijkheid om een bouwplan in het ‘buiten gebied’ en de welstandcommissie is van het Gelders genootschap. Graag tips……..

  • Albert

    Hallo toevallig lees ik dit(kijk hier nooit naar)

    Maar ik woon ook in het buiten gebied (uiterwaarden) ook in Gelderland .

    Ik heb diverse verbouwingen gedaan, Zelf bouw tekeningen gemaakt.

    Maar de gouden tip is zoek een architect uit die ook aangesloten is bij het Gelders genootschap.

    een goede architect is zijn gewicht in goud waard.

    Die loods je wel door de welstandcommisie heen.

    Want er zijn wel 1000 en 1 ding waar ze je de bouwtekening kunnen op afkeuren.

    veel succes toegewenst.

    groeten Albert.